_42726913_bean1_getty

Havi és negyedéves áfa, társasági adó előleg, cégautó adó, környezetvédelmi termékdíj 2015. április 20.

2015. április 20. Havi és negyedéves áfa, társasági adó előleg és cégautó előleg fizetési határidő!

Társasági adó előleg: Azok a társaságok, amelyeknek a tavalyi évi társasági adóbevallásukban fizetendő adójuk keletkezett, társasági adó előleg fizetésére kötelezettek. A társasági adót negyedévente fizetjük, a soron következő fizetési határidő április 20. Nagyobb adóteljesítménnyel rendelkező vállalkozások (5 millió Ft felett) ezt az előleget havonta fizetik. Az előleg fizetése nem opcionális, hanem kötelező, nem fizetés esetén végrehajtható. A társasági adó előlege a következő számlaszámra fizetjük: NAV Társasági adó: 10032000-01076019

Cégautó adó: Azok a vállalkozások, akik céges autóval rendelkeznek, ezek után a személygépkocsik után cégautó adót fizetnek negyedévente. A cégautó adó összege a környezetvédelmi besorolás és a személygépkocsi teljesítményének függvénye. Minél rosszabb egy autónak a környezetvédelmi besorolása, azaz minél kevésbé környezet kímélő egy autó, annál magasabb a fizetendő cégautó adó összege. Minél nagyobb egy személygépkocsi teljesítménye kilowatt-ban, annál magasabb a cégautó adó fizetési kötelezettség. A cégautó adó mértéke legkedvezőbb esetben  7.700 Ft , legrosszabb esetben 44.000 Ft. A kettős adóztatás elkerülése végett a fizetendő cégautó adó összegéből levonható a határidőben befizetett gépjármű adó, amelyet ez év március 16-ig megfizettünk. A cégautó adót a következő számlaszámra fizetjük: NAV Cégautóadó bevételi számla: 10032000-01076167

Környezetvédelmi termékdíj: minden vállalkozás, aki valamely terméknek első magyarországi forgalomba hozója,vagy első saját célú felhasználója az általa külföldről behozott, vagy először saját célúan felhasznált termék, vagy csomagolása utána környezetvédelmi termékdíjat köteles fizetni. A környezetvédelmi termékdíjat a következő számlaszámra fizetjük: NAV Környezetvédelmi termékdíj adó bevételi számla: 10032000-01037454

Bővebb információért keressen minket!

Nincsenek hozzászólások.

Szóljon hozzá

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.